• Istočna hranljiva dijeta

    Istočna hranljiva dijeta

    Ova dijeta se može pripisati brojnim niskokaloričnim, premda nije baš mali unos energije – tokom dana ćete pojesti oko 1700 kalorija. Upravo tako ćete saznati da nije svako mršavljenje vezano za glad!

    Saznaj vise
  • Kupus dijeta - minus 10 kg za 10 dana

    Kupus dijeta - minus 10 kg za 10 dana

    Dijeta na osnovu svežeg kupusa je jako efikasna, pre svega, zbog veoma niske kalorijske vrednosti kupusa. Pored toga, niskokalorčni kupus sadrži mnogo vitamina, minerala i vlakana.

    Saznaj vise
  • Mediteranska dijeta

    Mediteranska dijeta

    Mediteranska ishrana, kao i mediteranska kuhinja je savršen primer uravnotežene i raznovrsne ishrane. Sa mediteranskom ishranom možete ograničiti unos maslinovog ulja, meda i skroba i počnete da gubite težinu. Pored toga, prednost je smanjenje rizika od bolesti srca i holesterola.

    Saznaj vise
  • Ruska dijeta

    Ruska dijeta

    Ruske žene se slave po lepoti i lepom struku. A ruski nutricionisti slede dokazane principe mršavljenja. Konkretno, ishrana uglavnom ograničena na jednostavne ugljene hidrate, posebnodelimična zamena šećera i životinjskih masti biljnim mastima.

    Saznaj vise
  • Japanska dijeta

    Japanska dijeta

    Tokom japanske dijete, koja traje 14 dana, računajte da ćete izgubiti do 6-7 kila. Najteža su prva 3-4 dana. Kad se naviknete na nova jela, ići će sve prilično podnošljivo. Japansku dijetu možete držati u sva doba godine jer su namirnice koje smo uključili u dijetu dostupne u prodavnicama tokom cel

    Saznaj vise