Ruska dijeta

Ruska dijeta

Ruske žene se slave po lepoti i lepom struku. A ruski nutricionisti slede dokazane principe mršavljenja. Konkretno, ishrana uglavnom ograničena na jednostavne ugljene hidrate, posebnodelimična zamena šećera i životinjskih masti biljnim mastima.

Tags: kefir | kupus |

Treba normalizovati balans vode i soli, i smanjiti količinu hrane. Ne preporučuje se dodavanje masnih i toplih sosova jelima, kao ni bibera, senfa i majoneza u velikim količinama.

U roku od dva meseca, morate da zaboravite sve vrste slatkiša, alkohola i gaziranih pića, dimljena i slana jela. Najmanji preporučeni dnevni unos vode je 1,5-2l. Ishrana treba da se sastoji uglavnom od proteinske hrane niske masnoće, povrća i voća. Ne možete da zaboravite na povećanje fizičke aktivnosti.

Meni:

Dan 1.
Doručak: 100 g ribe, 150 gr salate od kiselog kupusa, graška i kuvane šargarepe, šolja crne kafe bez šećera.
Užina: 100 g jogurta sa 0% masti , 2 jabuke.
Ručak: vegetarijanska supa, 100 g kuvanog mesa, 150 g kupusa i šargarepe, čaša kompota od jabuka.
Večera: 100 g kuvane ribe, 2 kuvana krompira, šolja čaja.

Dan 2.
Doručak: 200 g salate od svežeg kupusa sa graškom, lukom i biljnim uljem, šolja crne kafe.
Užina: šolja jogurta.
Ručak: 100 g junećeg mesa sa kuvanom šargarepom, šolja kompota.
Večera: 100 g kuvane ribe, pečeni krompir, 2 pomorandže.

Dan 3.
Doručak: kuvano jaje, tost, šoljica kafe.
Užina: 100 g heljde sa komadima voća.
Ručak: 150 g malomasne piletine, 2 jabuke, pomorandže.
Večera: Salata sa biljnim uljem, čaša soka od jabuke.

Dan 4.
Doručak: šolja jogurta, kreker.
Užina: salata od sirovog povrća sa biljnim uljem.
Ručak: 100 g kuvanog mesa, 150 g kiselog kupusa sa graškom i crnim lukom.
Večera: supa od povrća sa malomasnim mesom, 100 g rendane šargarepe sa malo majoneza.

Dan 5.
Doručak: 50 g mladog sira, šolja kafe.
Užina: 2 jabuke, 2 pomorandže, čaša soka od pomorandže.
Ručak: nemasna kobasica, 150 g svežeg kupusa poprskana limunovim sokom, čaša soka od narandže.
Večera: 150g nemasne ribe na roštilju, 100 g crvene ribizle, čaša mineralne vode.

Dan 6.
Doručak: 100 g kuvanog mesa, 100 g kiselog kupusa.
Užina: 100 g kačkavalja.
Ručak: supa od povrća sa malomasnim mesom, parče crnog hleba.
Večera: komad posnog svinjskog mesa, 100 g rendane kuvane repe, suve šljive, čaj.

Dan 7.
Doručak: 100 g heljde, kašika meda.
Užina: 150 g voćne salate.
Ručak: 100 g kuvane ribe, 150 g salate od sirovog povrća sa biljnim uljem.
Večera: 100 g kuvanog mesa, 2 krompira, jabuka, čaša soka od jabuke.

Dijeta se drži 2 meseca. Računajte da možete izgubiti od 3 do 10 kg, u zavisnosti od Vaše kilaže.

Ocena: 4
Dodato: 26.04.2013