Sportska dijeta za ravan stomak

Sportska dijeta za ravan stomak

Tipično, dijete Vas teraju da ograničite svoju ishranu ili da se odreknete određenih namirnica. One daju brze rezultate: sa smanjenjem kalorija telo počinje da sagoreva masti, dok vi osećate jaku glad, a nakon dijete kilogrami se vraćaju...

Nakon obične dijete, zasnovane na ograničenju hrane, telo stvarno brzo gubi težinu. Ali kad "siđete" sa dijete, težina će početi ponovo da raste. I pogodite na račun čega? Tako je, na račun „čiste masti“. I to će se desiti, jer Vaše telo će dobiti strogi čas: ono će uvek pamtiti da je potrebno stalno biti na oprezu u očekivati nove periode nedostatka kalorija, tako da će za svaki slučaj stvarati dodatno salo.

Pored toga, nakon stroge brze dijete, Vi ćete izgubiti deo tog mišića koji sagoreva masti, i zbog toga količina čiste masti će biti još veća nego pre dijete. Zato ljudi koji stalno skaču sa jedne dijete na drugu ne samo da neće izgubiti težinu, već će i dobiti dodatne kilograme.
Tokom našeg šestonedeljnog predloženog nutricionističkog programa možete izgubiti do 10 kilograma masti (posebno proces će brzo ići u prvih nekoliko nedelja, a uglavnom na račun stomačnog sala) i izgradićete 2 - 3 kg čistog mišića, ali najviše primetan i prijatan rezultat biće značajna promena oblika Vašeg tela.

Osnovna ideja sportske dijete za ravan stomak nijee da računate svaku kaloriju, ali da naučite koristiti svaku kaloriju sa maksimalnom vrednošću.

Šta da očekujete od sportske dijete za ravan stomak?

1-2 nedelja
Tokom prve 2 nedelje neki mogu izgubiti i do 5,5 kg (pogotovo ako se uzme za pravilo šetnja svaki dan, ili neki drugi način fizičke aktivnosti), a prosečna težina će biti smanjena od 2 do 3,5 kg.
3 - 4 nedelja
Primetićete dodatno smanjenje težine (verovatno za još 2-3.5 kg) i značajne promene u obliku tela.
5 - 6 nedelja
Nakon dve nedelje aktivnog vežbanja, Vaše telo će naviknuti na značajno smanjenje telesne masti, i izgradnju mišićne mase. Primetićete da se tonus gornje polovine tela poveća, a struk, stomak, kukovi i zadnjica će postati mnogo tanji. Takođe u ovom trenutku ćete primetiti i pločice na stomaku.

Glavna pravila šestonedeljnog programa, koji će učiniti Vaš stomak ravnim, a i da tako ostane za ceo život, su:

Ishrana:

Šest puta dnevno sa redovnim intervalima. Lagana hrana svaka 2 sata pre glavnih obroka.

Osnova ishrane:

Meni svakog obroka treba da sadrži najmanje dva proizvoda sa liste:
Mahunasto povrće (pasulj, grašak, boranija itd)
Ćuretina i drugo posno meso
Maline i drugo jagodičasto voće
Maslinovo ulje
Badem i orasi
Kikiriki pasta
Mlečni proizvodi (obrano mleko ili jogurt sa niskim sadržajem masti, sir)
Proteini
Integralni hleb i žitarice
Ovsene i kukuruzne pahuljice (bez zaslađivača i aroma)
Spanać i drugo zeleno povrće
Jaja
Svaki od ovih proizvoda sadrži hranljive materije koje pomažu aktiviranju Vaših prirodnih sagorevača masti, zaštititi od bolesti, povreda, a takođe održavanje fizičke kondicije za ceo život!

Šta treba da ograničite:
Ugljeni hidrati, masti, alkohol.

Primer plana ishrane:
8:00 - doručak
11:00 - užina
13:00 - ručak
16:00 - užina
18:00 - večera
20:00 - užina

Program vežbanja:
Prve dve nedelje po želji. Od treće do šeste nedelje - 20 minuta treninga za rad svih mišića tela - tri puta nedeljno. Obratite posebnu pažnju na vežbe za razvijanje snage, brzo hodanje i vežbe za ravan stomak.

Vežbe za ravan stomak i kritične ženske zone možete naći na našem sajtu u kategoriji „Fitnes“.

Ocena: 4.66667
Dodato: 05.06.2013