Grejpfrut dijeta – minus 5 kg za 7 dana

Grejpfrut dijeta – minus 5 kg za 7 dana

Zahvaljujući grejpfrut dijeti lako možete da izgubite 3-5 kg tokom nedelje. Zbog visokog sadržaja vitamina, grejpfrut će pomoći organizmu da se bori sa virusima, naročito zimi i u proleće, kada mnogi ljudi pate od nedostatka vitamina.

Tags: grejpfrut |

Vitamin C, koji se u velikim količinama sadrži u grejpfrutu, je dobar antioksidant za zdravlje kože i kose. U grejpfrutu su, takođe, prisutni vitamini B, D, A. i R. Ukoliko redovno jedete grejpfrut, to će dovesti do normalizacije sistema za varenje, regulisati procese oporavka u jetri, normalizovati krvni pritisak. Takođe, grejpfrut je koristan za prevenciju bolesti kardiovaskularnog sistema.

Ko ne sme da drži grejpfrut dijetu:

Ako imate gastritis ili čir želuca - grejpfrut dijeta nije za Vas. Takođe, budite oprezni ukoliko ste u postmenopauzi, jer neke istrazivanja ukazuju na vezu između svakodnevnog unosa grejpfruta i razvoja raka dojke kod žena u ovom periodu. Pored toga, grejpfrut ne može da se jede u kombinaciji sa određenim lekovima, zato prvo razgovarajte sa svojim lekarom.

Kako smršati uz pomoć grejpfruta?

Osnovno pravilo je da morate jesti pola ploda grejpfruta pre svakog obroka, kako bi on proizveo fermente za sagorevanje masti. Tokom grejpfrut dijete morate smanjiti unos kalorija do 800 kcal dnevno. Dozvoljeno je samo posno meso i nemasna riba. Zabranjeni su: šećer, so, sosevi, začini, osim crvene slatke paprike. Možete da pijete zeleni čaj, svežu nezaslađenu kafu u malim količinama i do 1,5-2 litra negazirane vode. 

1. dan
Doručak:
pola grejpfruta ili sveže isceđen sok od grejpfruta, 50 g šunke, kafa ili čaj.
Ručak: pola grejpfruta, salata od povrća sa sokom od limuna (povrće koje ne sadrži mnogo skroba i zeleniša), kafa ili čaj.
Večera: pola grejpfruta, kuvano ili pečeno meso na žaru (150 gr), zelena salata sa sokom od limuna (200 g), čaj. 

2. dan
Doručak:
pola grejpfruta ili sok od grejpfruta, 2 kuvana jaja, čaj ili kafa.
Ručak: pola grejpfruta, 50 g masnog sira.
Večera: pola grejpfruta, riba kuvana ili pečena na žaru (200g), salata od zelenog povrća sa sokom limuna, maslinovim uljem, parče crnog hleba. 

3. dan
Doručak: pola grejpfruta, 2 kašike muslija sa suvim grožđem, orasima (osim kikirikija) sa dodatkom nemasnog jogurta (4 kašike).
Ručak: pola grejpfruta, šolja supe od povrća.
Večera: pola grejpfruta, 200 g kuvane piletine, 2 pečena paradajza, čaj. 

4. dan
Doručak: pola grejpfruta, kuvano jaje, čaša soka od paradajza, čaj sa limunom.
Ručak: pola grejpfruta, salata od šargarepe i zelenog povrća (krastavac, zelena salata, brokoli, paprika, celer) sa sokom limuna, maslinovim uljem, parče crnog hleba.
Večera: pola grejpfruta, kuvano ili bareno povrće (osim krompira i kukuruza) do 400 g, čaj. 

5. dan
Doručak: voćna salata (grejpfrut, narandža, jabuka), kafa ili čaj.
Ručak: pola grejpfruta, veliki pečeni krompir sa kupus salatom (200 g).
Večera: pola grejpfruta, kuvana teletina (200 g) ili piletina (250 g) ili riba (250 g), pečeni paradajz i sok od paradajza. 

6. i 7. dan
Ponovite bilo koji od prethodnih dana. Između obroka možete da jedete jabuku ili da pijete jogurt. Jednom dnevno je dozvoljeno da se popije čaj sa kašičicom meda. Posle večere možete da jedete samo grejpfrut.

Ocena: 4
Dodato: 11.05.2013