Mesečeva dijeta

Mesečeva dijeta

Mesečeva dijeta je veoma originalna i neobična. Dijeta je osnovana na posmatranju reakcije ljudskog tela, u zavisnosti od ciklusa meseca. Mesečeva dijeta se zasniva na naučnim istraživanjima, jer je dokazano da Mesec utiče na ljudski organizam, raspoloženje i fizičko stanje.

Tags:

Suština mesečeve ishrane je prilično jednostavna - da koordinirate svoju ishranu sa fazama Meseca.

Pun Mesec - Mesec je potpuno vidljiv.
Ishrana: ugljeni hidrati. Heljda, ječam, pirinač, palenta i mlečni proizvodi.

Mesec - kao slovo "C" (starenje).
Tokom ovog perioda, najbolje je da počnete da gubite težinu, jer u ovom trenutku imate mnogo snage - fizičke aktivnosti neće dovesti do iscrpljenosti, vežbajte aktivno! Pored toga, tokom starenja meseca telo gubi sve više tečnosti, odstranjuje toksine. Neophodno je da se nadoknadi gubitak vode.
Ishrana: ograničavanje kalorija, odustanite od slatkiša i skrobne hrane.

New Moon - Mesec ovih dana je gotovo nevidljiv.
U novom Mesecu ne bi trebalo da počinjete raditi važne stvari. Bolje upadnite u stanje uživanja i lenjivosti.
Ishrana: Proteini. Riba, sveže meso, sir, pavlaka, hrana bogata vitaminima.

Pun Mesec - ako mentalno možete da stavite vertikalni štap polumesecu, dobijate slovo „P“ (rastući mesec).
Pun Mesec stimuliše apetit: pokušajte da se ne prejedate, da obratite više pažnje na povrće i voće.
Dijeta: bez soli. Više voća u sirovom obliku i povrća. Salate, niskokalorična jela.

Ocena: 4
Dodato: 31.05.2013