Posle praznika – na dijetu

Posle praznika – na dijetu

Svi mi se obično prekomerno najedemo za vreme praznika ili godišnjeg odmora. Da odbijemo delikatese koje nam pruža praznični sto – nije moguće. Ali posle takvih preterivanja Vašem organizmu oštro je neophodan odmor…

Tags: voće |

Obišli ste tri slave? Bili na moru za godišnji odmor? Rođendan, krštenje, svadba? Nakon nedelju dana vaga pokazuje plus 4 kila? Moguće je…Jer je višak kilograma, pre svega, uslovljen ne samo suvišnim kalorijama, već i zadržavanjem vode usled preterane konzumacije šećera, ugljenih hidrata i soli. Uz porast težine, nažalost, mogu se javiti i tegobe u želucu. Ovo je, pre svega, znak da je Vašem organizmu hitno potreban odmor od hrane. 

Za vreme poslepraznične dijete treba polako vratiti svoje obične navike u ishranu. Nemojte jesti nikako meso barem par dana. Jedite ribu, povrće i voće. Pijte jogurt i kefir. Odreknite se slatkiša, jedino ih možete pojesti za doručak. Zabranjuju se i alkohol i gazirana pića. Pijte čajeve, običnu vodu. Pročistite organizam od toksina. Obavezno vežbajte! Budite fizički aktivni. 

Navodimo primere kratkih dijeta posle praznika

Dan pirinča:

Tokom dana možete pojesti 150 gr kuvanog pirinča. Za doručak i ručak dozvoljava se dodatak začina, ali nemasnih i neslatkih. Obavezan uslov: morate piti 2 litra obične vode tokom dana, osim čajeva, kafe, sokova. Ponovite dan pirinča posle 7 dana. Tokom dana pirinča može se izgubiti od 0,5 do 1 kg u težini.

Dan voća:

Tokom dana možete pojesti 1,5 kg svežeg voća, podeljeno na ravne obroke. Ne sme da se jede banana! Jedite ananas, kivi, jabuke, šljive, kruške, borovnice, grožđe. I obavezno 2 litra obične negazirane vode!

Ocena: 4
Dodato: 09.05.2013