• Mediteranska dijeta

    Mediteranska dijeta

    Mediteranska ishrana, kao i mediteranska kuhinja je savršen primer uravnotežene i raznovrsne ishrane. Sa mediteranskom ishranom možete ograničiti unos maslinovog ulja, meda i skroba i počnete da gubite težinu. Pored toga, prednost je smanjenje rizika od bolesti srca i holesterola.

    Saznaj vise
  • Tablica kalorija namirnica

    Tablica kalorija namirnica

    U ovoj tablici kalorija naći ćete kalorijsku vrednost namirnica. Procenite šta je zdravije za Vašu ishranu i koliko svaka namirnica ima masti, proteina i ugljenih- hidrata. Savetujemo Vam da pregledate celu tablicu kako biste odabrali prave namirnice za svoju redovnu ishranu.

    Saznaj vise
  • Kako smršati sigurno i bezbedno?

    Kako smršati sigurno i bezbedno?

    U borbi protiv viška kilograma mnogi provode više sati u teretanama sa malo ili bez uspeha. Ali, u stvari, gubi se težina lako - samo treba da znate kakvi procesi izazivaju smanjenje telesnih rezerva masti.

    Saznaj vise
  • Ruska dijeta

    Ruska dijeta

    Ruske žene se slave po lepoti i lepom struku. A ruski nutricionisti slede dokazane principe mršavljenja. Konkretno, ishrana uglavnom ograničena na jednostavne ugljene hidrate, posebnodelimična zamena šećera i životinjskih masti biljnim mastima.

    Saznaj vise
  • Japanska dijeta

    Japanska dijeta

    Tokom japanske dijete, koja traje 14 dana, računajte da ćete izgubiti do 6-7 kila. Najteža su prva 3-4 dana. Kad se naviknete na nova jela, ići će sve prilično podnošljivo. Japansku dijetu možete držati u sva doba godine jer su namirnice koje smo uključili u dijetu dostupne u prodavnicama tokom cel

    Saznaj vise