Omega dijeta - najbolje rešenje

Omega dijeta - najbolje rešenje

Kad želite da smšate lako se izgubite u moru dijeta i informacija koje nam pruža internet. Nažalost, retko kad je informacija stručna i istinita. Predlažemo Vam da se upoznate sa Omega dijetom!

Tags: jabuka | povrće |

Većina nutricionista se slažu da je najbolja dijeta takozvana Omega dijeta. Zašto? 

Ova dijeta je bazirana na unosu u organizam omega 3 masnih kiselina i kontrolisanom unosu omega 6 masnih kiselina. Odavno je poznato da te slobodne masne kiseline jako dobro utiču na zdravlje. Podržavaju imunitet i ojačavaju (podmazuju) zglobove. Omega dijeta u nekom smislu liči na poznatu većini žena Mediteransku dijetu. 

Plusevi omega dijete su:

Omega dijeta se smatra više kao način ishrane, a ne dijeta na koju smo navikli. Svaki obrok Omega dijete je bogat dobrim uljima, sto Vas čini sitim i omogućava dugoročno pridržavanje. 

Kakve namirnice su dozvoljene Omega dijetom?

Najvažnije pravilo ove dijete je povećan unos ribe, pogotovu morske, zeleno lisnato povrće. Dozvoljena je ograničena količina belog mesa piletine, ćuretine. Preporučuje se maslinovo ulje. Poznat je pozitivan uticaj omega 3 masnih kiselina na smanjenje hronične inflamacije u organizmu i kao rezultat - sprečavanje bolesti krvnih sudova i srčanih bolesti.

Omega dijeta preporučuje da jedete:

tunjevinu, pasrtmku, sardine, losos. Takođe: orahe, pasulj, socivo i grašak. Sveža voća i povrća, najviše zeleno lisnato kao što su: kelj, kupus, spanać, zelena salata, prokelj. 

Tokom ishrane po principu Omega dijete dozvoljava se da pijete mleko, jogurt. Jedete sir. Integralni hleb, kukuruz i krompir (poslednji u ograničenim količinama). Bolje da imate 5 obroka dnevno, ali da svaki ne bude više od 250-300 grama. 

Želimo Vam da uživate u pravilnoj ishrani, gubitku prekomerne težine i početku novog zdravog života!

Ocena: 4
Dodato: 02.05.2013