Probali ste većinu popularnih dijeta a kilogrami se nakon par meseci vračaju? To vam je znak da promenite naćin ishrane, da pređete na pravilnu hranu i drugi režim ishrane.

  • Zdrava ishrana na poslu

    Zdrava ishrana na poslu

    Nažalost, na poslu mi često jedemo ono što se nudi u pekarama ili kafićima. Veliki izbor masnih i visoko kalorijnih jela. Ponekad, moramo da biramo između kolače, čipsa i sendviča sa majonezom - veoma je težak izbor za ručak, jer se uzme više od 400-450 kalorija.

    Saznaj vise
  • Nordijska ishrana sprečuje dijabetis i kardio bolesti

    Nordijska ishrana sprečuje dijabetis i kardio bolesti

    Naučnici su dokazali dragocen uticaj nordijske ishrane za ljude koji boluju od srčanih bolesti, kao i za dijabetičare. Šta je „nordijska ishrana“?

    Saznaj vise
  • Kako da jedete više povrća?

    Kako da jedete više povrća?

    Svima nam je poznata korist povrća za naš organizam. Stručnjaci preporučuju da se jede 800 grama povrća dnevno. Vi ne volite povrće? Jednostavno, vi ne znate da ga pripremite.:)

    Saznaj vise
  • Omega dijeta - najbolje rešenje

    Omega dijeta - najbolje rešenje

    Kad želite da smšate lako se izgubite u moru dijeta i informacija koje nam pruža internet. Nažalost, retko kad je informacija stručna i istinita. Predlažemo Vam da se upoznate sa Omega dijetom!

    Saznaj vise
  • Smršati i ne ugojiti se ponovo

    Smršati i ne ugojiti se ponovo

    Mnoge žene žele brzo da smršaju i biraju brzu dijetu, u kojoj je osnova naglo ograničenje količine hrane. Rezultat jeste momentalan, ali postoji rizik da se kilogrami vrate ponovo, kad pređete na običnu ishranu.

    Saznaj vise