Zdrava ishrana na poslu

Zdrava ishrana na poslu

Nažalost, na poslu mi često jedemo ono što se nudi u pekarama ili kafićima. Veliki izbor masnih i visoko kalorijnih jela. Ponekad, moramo da biramo između kolače, čipsa i sendviča sa majonezom - veoma je težak izbor za ručak, jer se uzme više od 400-450 kalorija.

Tags:

Većina firmi nemaju kuhinje, frižidere i mikrotalasne pećnice da bi se podgrejala gotova jela koja ste doneli od kuće. U ovoj situaciji pokušajte da nađete kafe ili restoran u blizini, gde biste mogli da izaberete zdravu hranu. Saznajte ili izračunajte kalorije koje nude jela i izaberite manje od “dva zla”.

Srećom, u većini restorana nudi se bar jedan tanjir povrća (salata ili prilog), kao i posno meso. Glavna stvar je da pokažete snagu volje i  se ne vratite visokokaloričnim relima – fastfood-u. Pokušajte da menjate način ishrane. Možete da tražite meso bez pečenja ili priloga, u salate i povrće možete sipati svoje niskokalorične prelive koje ste doneli od kuće. Na kraju, činija supe s komadom hleba neće Vam dozvoliti da padnete u gladnu nesvest, a njihov ukupan kalorijski sadržaj, malo verovatno, da prelazi 400-500 kalorija.

Manje ćete jesti za ručak i večeru, ako uzimate male obroke između jela. Ponesite sa sobom na posao jogurt, sveži sir ili sušeno voće. Nemojte podleći iskušenju da pijete čaj sa kolačima! Ova užina sadrži mnogo kalorija (u torti može biti 1000 kcal). Ako zaista želite nešto slatko, uzmite mali komad tamne čokolade ili mali komad slatkiša. Da biste izbegli nagli porast nivoa šećera u krvi, slatkiše bolje da kombinujete sa proteinima ili masnom hranom. Možete da pijete čaj sa mlekom, na primer (bolje bez šećera).

Konačno, borite se za svoja prava! Postavite pitanje direktoru o mogućnosti zdrave ishrane na poslu!

Ocena: 4
Dodato: 22.07.2013