Riblje konzerve to je zdravo

Riblje konzerve to je zdravo

Naučnici su davno otkrili da je konzervirana riba veoma korisna za zdravlje. Osim toga pogodnije je za domaćice da spreme brz ručak. Takođe, konzervirana riba nije skupa. Samo treba da znate nešto o konzervama.

Tags: riba |

Omega-3 masne kiseline: ove polinezasićene masne kiseline su veoma važne za prevenciju kardiovaskularnih bolesti. U konzerviranim sardinama, lososu i haringi zastupljeno je više omega-3 kiselina nego u tunjevini. Ako ne želite da preterujete sa kalorijama, ne kupujte konzerve sa uljem, a po mogućnosti, u sopstvenom soku.

Holesterol: većina konzervirane ribe sadrži manje holesterola od mesa i piletine. Izuzetak je samo sardina, gde svakih 100 grama sadrže više od 110 mg holesterola, kao i škampi (170 mg).

Kalcijum: da bi se povećao unos kalcijuma u organizam, jedite konzerviranu ribu sa kostima. Ne plašite se da se zagrcnete, za vreme konzervacije kosti omekšaju (100 g ribe sadrže otprilike istu količinu kalcijuma kao i čaša mleka).

Ali (!) soli u konzerviranoj ribi ima 10 puta više, nego u svežoj.

Ocena: 4
Dodato: 20.05.2013