Istočna hranljiva dijeta

Istočna hranljiva dijeta

Ova dijeta se može pripisati brojnim niskokaloričnim, premda nije baš mali unos energije – tokom dana ćete pojesti oko 1700 kalorija. Upravo tako ćete saznati da nije svako mršavljenje vezano za glad!

Raspored istočne hranljive dijete:

Dan 1

Doručak: 150 g svežeg kupusa, 1 čaša mineralne vode.
Ručak: 4 kašike kuvanog pirinča, 150 g salate od sveže rendane šargarepe začinjene maslinovim uljem, 1 čaša mineralne vode.
Večera: 150 g kuvane ribe, malo parče hleba, zelena salata.

Dan 2

Doručak: tanjir kuvanog pirinča s mlekom, 1 šolja soka od jabuke.
Ručak: 200 g kuvane ribe, salata od jabuke, kruške, pomorandže, breskve ili 1 šolja soka od pomorandže.
Večera: 200 g posnog mesa, malo parče hleba, 4 iseckana lista salate sa sokom od limuna, 1 pomorandža.

Dan 3

Doručak: 200 g salate od sveže jabuke, kruške, pomorandže, banana, 1 čaša soka od pomorandže.
Ručak: 250 g kuvanog pasulja, 150 g salate od kupusa začinjene limunovim sokom, malo parče hleba, 1 čaša mineralne vode.
Večera: 250 g prženih pečuraka, 1 mali krompir, 1 čaša mineralne vode.

Dan 4

Doručak: 1 čaša soka od jabuke, 1 jabuka, 1 pomorandža.
Ručak: 200 g kuvanog karfiola s pirinčem, 1 velika jabuka, malo parče hleba, 1 čaša mineralne vode.
Večera: 2 kuvana krompira, 200 g kuvane ribe, malo parče hleba.

Dan 5

Doručak: mali tanjir kuvanog pirinča s mlekom, 1 čaša mineralne vode.
Ručak: 200 g salate od kupusa i alge,  malo parče hleba, 1 čaša mineralne vode.
Večera: 200 g salate od svežeg kupusa, šargarepe, zelene salate, začinjene biljnim uljem, 1 kolač od pirinčanog brašna, 1 čaša mineralne vode.

Dan 6

Doručak: 150 g salate od sveže šargarepe sa maslinovim uljem, 1 kriška hleba od pšeničnog brašna, 1 čaša mineralne vode.
Ručak: 200 g salate od svežeg povrća (kupus, šargarepa, zelena salata, celer), malo parče hleba, 1 čaša soka od jabuke.
Večera: 100 g kuvanog pirinča, lišće zelene salate, pola grejpfruta, 1 čaša mineralne vode.

Dan 7

Doručak: 250 g voćne salate od jabuke, suve šljive, kajsije, 1 čaša mineralne vode.
Ručak: 150 g pirinča sa komadićima voća i 1 kašikom meda, 1 čaša mineralne vode.
Večera: 150 g kuvane ribe, 200 g salata od alge, parče hleba, 1 čaša mineralne vode.

Ocena: 4
Dodato: 16.05.2013