Mediteranska dijeta

Mediteranska dijeta

Mediteranska ishrana, kao i mediteranska kuhinja je savršen primer uravnotežene i raznovrsne ishrane. Sa mediteranskom ishranom možete ograničiti unos maslinovog ulja, meda i skroba i počnete da gubite težinu. Pored toga, prednost je smanjenje rizika od bolesti srca i holesterola.

Tags: kefir | povrće |

Princip "mediteranske dijete":

1. Parče svežeg hleba i žitarica  za doručak, kuvano ili sirovo povrće za ručak i večeru. Umesto rafiniranih namirnica - testenine i pirinač. Sirovo povrće, u kombinaciji sa termički obrađenim. Na primer, sveže salate i supe.
2. Zdruzite se sa belim lukom, crnim lukom, aromatičnim začinima. To ne samo da usporava starenje, već i eliminiše rizik od raka.
3. Riba - najmanje četiri puta nedeljno. Za mršavljenje - svež ili dimljeni losos, tunjevina, skuša, sardine i pastrmka.
4. Posno meso - od dva do pet puta nedeljno. Jedna doza ne bi trebalo da prelazi 100 g
5. Crveno meso - do tri puta nedeljno za nadoknađivanje gvožđa u organizmu.
6. 2 do 4 jaja nedeljno.
7. Mlečni proizvodi - neophodna opcija meniju. Pređite sa punomasnog mleka, sira i mlečnih deserta na malomasni jogurt i kefir. Dnevna norma - dve šolje jogurta i parče sira.
8. Voće - tri porcije dnevno.
9. Vino - jedna čaša suvog belog vina uz svaki obrok. Žene će morati da se ograniče na dve čaše dnevno.

Mediteranska dijeta. Primer menija.

Doručak: malo voća, hleba i malo svežeg voćnog soka ili vode.
Ručak: salata od tune i masline, sa maslinovim uljem, i nekoliko čaša vode.
Večera: velika punjena paprika sa pirinčem, paradajzom, začinima sa maslinovim uljem. Salata i svež hleb. Možete da popijete čašu crnog vina.

Prednosti mediteranske ishrane

Mediteranska ishrana Vam daje mogućnost da birate iz različitih i zdravih obroka;
Svi restorani imaju izbor mediteranske kuhinje;
Mediteranska dijeta je dobra za zdravlje: kako bi se smanjio nivo holesterola i krvni pritisak.
Takva dijeta pomaže da se razviju zdrave navike u ishrani koje će Vam pomoći da izbacite višak težine zauvek!

Ocena: 4
Dodato: 28.04.2013